Liceum Roku
2012-2013
Liceum Roku
2014-2015
Liceum Roku
2016
Patronat Politechniki
Warszawskiej
Porozumienie z WSH
w Radomiu
Porozumienie z WSR
w Warszawie
Certyfikat
"Mamy Prawa"
  Działalność na rzecz
społeczności lokalnej
  Certyfikat
"Szkoła Nadziei"
  Wiarygodna Szkoła   Szkoła Dialogu   Góra Grosza




   
Certyfikat
IT Szkoła 2013-2014
Certyfikat
IT Szkoła 2015-2016
Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu   Projekt PEACE 2015   Miejsce Wolne od Nienawiści I Liceum Ogólnokształcące w gronie szkół olimpijskich Mazowiecka Szkoła Aktywna Turystycznie Certyfikat Wyższej Szkoły Handlowej Odznaka Honorowa PCK Zasłużony dla Mazowsza Certyfikat WSH w Radomiu Medal 100-lecia PCK
                           
I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Kozienicach - Kozienice I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Kozienicach - Kozienice            
100 lat
szkoły
 Plebiscyt Orły Edukacji   Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy   Wsparcie Kozienickiego Hospicjum Razem
dla Kultury
Olimpiada
Zwolnieni
z Teorii
 Edukreator na Mazowszu      
 

.

Wycieczka do Warszawy 2022


W dniu 25 października uczniowie z klas czwartych oraz pierwszych wzięli udział w szkolnej wycieczce do Warszawy. Celem wycieczki był udział w gościnnym spektaklu, który prezentowany był na deskach teatru Studio Buffo.
Uczniowie obejrzeli na żywo występ aktorów z TNT Theatre Britain w sztuce „A Christmas Carol”. Sztuka prezentowała dobrze znana historię świąteczną napisaną przez Charlsa Dickensa, której głównym bohaterem jest Ebenezer Scrooge. Przemiana tego skąpca zachodzi w noc wigilijną na skutek duchów przeszłych, teraźniejszych i przyszłych świąt Bożego Narodzenia. Scrooge widzi dzięki temu jakim ciężarem dla niego i innych w jego otoczeniu jest majątek na który pracował całe swoje życie.
Kluczowym elementem był fakt, że sztuka była prezentowana w języku angielskim, miłym zaskoczeniem dla uczniów były elementy włączające w spektakl także publiczność. Z przyjemnością słyszeliśmy od uczniów pozytywne opinie oraz informacje, że zmierzenie się z uczonym przez nich językiem obcym nie stanowiło dla nich najmniejszego problemu w zrozumieniu.