Liceum Roku
2012-2013
Liceum Roku
2014-2015
Liceum Roku
2016
Patronat Politechniki
Warszawskiej
Porozumienie z WSH
w Radomiu
Porozumienie z WSR
w Warszawie
Certyfikat
"Mamy Prawa"
  Działalność na rzecz
społeczności lokalnej
  Certyfikat
"Szkoła Nadziei"
  Wiarygodna Szkoła   Szkoła Dialogu   Góra Grosza




   
Certyfikat
IT Szkoła 2013-2014
Certyfikat
IT Szkoła 2015-2016
Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu   Projekt PEACE 2015   Miejsce Wolne od Nienawiści I Liceum Ogólnokształcące w gronie szkół olimpijskich Mazowiecka Szkoła Aktywna Turystycznie Certyfikat Wyższej Szkoły Handlowej Odznaka Honorowa PCK Zasłużony dla Mazowsza Certyfikat WSH w Radomiu Medal 100-lecia PCK
                           
I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Kozienicach - Kozienice I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Czarnieckiego w Kozienicach - Kozienice            
100 lat
szkoły
 Plebiscyt Orły Edukacji   Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy   Wsparcie Kozienickiego Hospicjum Razem
dla Kultury
Olimpiada
Zwolnieni
z Teorii
 Edukreator na Mazowszu      
 

.

Zajęcia klubu młodego odkrywcy z fizyki 04.11.2017

4 listopada 2017r. spotkaliśmy się na kolejnych zajęciach warsztatowych w ramach Klubu Młodego Odkrywcy, tym razem w pracowni fizycznej naszego liceum. Każda z trzech grup wiekowych poznawała tajniki równowagi różnych ciał, w tym własnego. Zajęcia miały określony cel, którym było znajdowanie środka ciężkości przedmiotów z naszego otoczenia, tj. ołówków, długopisów, tekturowych kartoników, sztućców, a także szczotki. Te działania „młodych odkrywców” ujawniły ich ogromne pokłady cierpliwości. Na pytanie, czy coś wspólnego łączy naukowca i dziecko większość odpowiadała, że to ciekawość i pasja.

Poznanie pojęcia środka masy pozwoliło uczestnikom na prawidłowe przewidywanie paradoksalnych zachowań, takich przedmiotów jak: balansujące na dziobach ptaki ,dinozaury, huśtające się zapalone świeczki, powracające puszki, samoczynnie toczące się w górę podwójne stożki. Podczas zajęć dzieci zaskakiwały, zarówno prowadzącą jak i licealistów, oryginalnością swoich spostrzeżeń i przewidywań zjawisk fizycznych . Podejmowanie samodzielnych prób potwierdzenia naukowej intuicji stanowiło, mamy nadzieję, dobrą zabawę dla badawczego umysłu dzieci. Na koniec każde dziecko otrzymało od licealistów w dowód dobrej wspólnej naukowej przygody, „ruchomą fasolkę”, której zachowanie sprawiało im autentyczną radość.